Start cursus Schilderen met olieverf!
Op dinsdag 9 september jl. is de cursus schilderen met olieverf weer van start gegaan in ’t Wonder.
Onder deskundige begeleiding wordt de cursist wegwijs gemaakt in het schilderen met olieverf. De cursusmaterialen zitten in de cursuskosten inbegrepen.
Na enkele lessen staat de cursist versteld van zijn eigen kunnen! De gemaakte werkstukken worden ook tentoongesteld om anderen (familie, vrienden) mee te laten genieten van hetgeen in de praktijk is gebracht.
Geïnteresseerde “schilders” kunnen zich aanmelden, maar worden momenteel op de wachtlijst gezet. Het is wel van belang om op de wachtlijst te staan anders weten we niet wie we dienen te benaderen als er een plek openvalt.